Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

tisdag var det ja

Publicerad 2012-12-11 22:24:00 i Allmänt,

Hektisk dag idag fast den varit galet oproduktiv! Åkte från Horda redan vid halv sju och lämnade mattias på jobbet och sedan bar det av i snigelfart till Växjö. Stannade på Willys och köpte matsäck för mina sista pengar i plånboken. Mitt kort är sönder, något med chipet, och kan varken köpa något via internet eller i irl som man brukar säga där hippt.. Men har beställt ett nytt så det kommer på torsdag. Thank God!
Träffade några klasskompisar på bibblan när tentan publicerades så vi satt och diskuterade uppgiften sen så försökte jag göra någon form av nytta men blev mest att jag bara slöade på internet och kollade lite i böckerna. Undrar hur fasen jag ska få ihop det här tills torsdag 12:00! Men det löser sig väl hoppas jag! Ska räcerfort-skriva imon tänkte jag! Ska försöka gå upp i vettig tid så jag verkligen kan skriva! Viktigt viktigt! Orkar inte stressa ihop det, blir aldrig bra då!
Hur som, kom till Rydaholm vid lite över fyra och gick och satte mig i verkstan hos mattias bror und Vater. Åkte sedan i snigelfart till Agnaryd och hämtade upp mattias. När vi var halvvägs till horda hade mattias glömt en grej hos chefen så vi fick köra tillbaka. Jag var så trött så det var inte klokt. Fattade ingenting verkligen! Helt totalslut! Antagligen spänt mig hela dagen så säkerligen därför jag var så trött. Kuljul.
Släktträff på Ica för mattias då både hans bror och mamma var där. Köpte våfflor, glögg och pepparkakor som vi mumsade i oss senare! Ljuvligt. Provade en väldigt god glögg, med sån hallon/lakrits-skalle-smak! Riktig god! Prova! Kommer inte ihåg märket men kan inte vara många som gör med den smaken.

Nu ligger jag i sängen medan mattias kollar på någon sämst serie. Ska gå och lägga mig till älskade musikhjälpen!
Jag har önskat låt! Ska du?
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela