Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

ooh happy daaay

Publicerad 2012-12-13 11:06:46 i Allmänt,

nu kan jag andas igen!!!! Gaaaah!!!
Hemtentaskitfanet är helt färdig och inlämnad, har en donator till min ansamling som donerat 2000 kronor!!! Jag är så lycklig! Hoppas att fler kan ta sig i kragen och donera för ge människor chansen att få leva ett värdigt liv. Donerar man inte till min insamling: http://unicef.se/egna-insamlingar/isabella-immonen
kan man bannemej donera till musikhjälpen: http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3946
50 kronor har alla!

Idag ska jag nu bara ta det lugnt en stund till. Duscha lite och ta det ännu mera lugnt. Sedan åka in till v-town och vara barnvakt till min pluttskrutta! Längtar ihjäl mig!!!
heeeeej kaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela