Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Minusgrader

Publicerad 2012-12-03 22:05:13 i

Det är så in i helvetes jävla kallt nu alltså!!! Vill inte veta vad termometern står på. Usch! Fast vill att snön ska ligga kvar + att jag får använda mina nya kängor!!! Happy happy. Hur som. Kallt satan är det och min stackars arbetsmyra har fått vara utomhus på jobbet idag. Men jag ska säga dig att det har varit besvärligt idag med att hitta kurslitteratur/julklappar inomhus, i sängen, under täcket med en varm kopp kaffe. Fy så kämpigt. Pjuuu!
Vår räddare just nu är en värmefläkt som är stor som en fotboll i storlek 4. Den värmer på ganska bra! Där den står... Bättre än inget!

Mamma kom förbi istället för att jag skulle åka hem så hon tog med sig en adventsstjärna och ett glatt humör där hon berättade hur bra hennes bil är. Helt fantastiskt, underbart ljuvligt! Vi kollade på historieätarna, som för övrigt är riktigt bra, och åt mat. Myskväll!

Sen blev jag faktiskt lite nyfiken på porr. För det snackades en del om det i ett program vi såg (efter att mamma åkt!!!) så jag ville liksom se. Men jag blev så jäkla nervös och illa till mods på något sätt när vi (med betoning på vi) kom in på någon porrsida. Det är ju egentligen sjukt det där. Det är ju bara en pengaindustri. Det är verkligen inte på riktigt. Så när man ser de där "exempelfilmerna" så ser man verkligen att det är bara skådespeleri. Men vad vet jag. Har aldrig kollat på porr så ska väl egentligen inte uttala mig. Men det bidde ingen porr alls hur som haver! Så nervösa jag stängde ned allt inför en besviken pojkvän! Haha!

Knäpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela