Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

måndag

Publicerad 2012-12-10 13:44:00 i Allmänt,

insamlingen går rätt bra ändå tycker jag! Kul att folk är så positiva så jag är glad!
Helgen har varit helt okej måste jag säga! I fredags var jag i värnamo ju och kirrade bruce-biljett sen åkte jag och gosade med världens gullunge! Hon är så fin nu så jag smälter. Kan hålla huvudet uppe och hon börjar verkligen vara med nu, hon kan nog sitta innan jul tror jag! På god väg, den lilla skruttan!
Kvällen spenderades hos Rydén där vi drack vin, spelade spel och bara chillade! Mycket trevligt.
Dagen efter spenderades hos mattias morbror och sedan åkte vi till hans föräldrar och körde fyrhjuling. Riktigt roligt! Har varit väldigt rädd för saker som går fort så är stolt över mig själv att jag inte blev allt för rätt och att jag vågade köra, samt gasa på lite! Små steg framåt! Åt mat efter det hos tvillingbrodern där jag somnade.
Åkte sedan hem till horda där Flax sedan kom så vi kollade på film resten av kvällen!

Söndagen var den segaste någonsin typ, låg i soffan fram till klockan halv fyra och kollade på någon dum serie Flax ville kolla på! College-fylla-bröst-serie á american pie typ! Men det var korta avsnitt så det var lätt att kolla på men helt värdelöst egentligen!
Åkte sedan hem till mattias föräldrar och drack kaffe och bara mös fram till att jag skulle åka och jobba. Ångest till tusen hade jag! Ville bara vara hemma men icke.
Åkte till jobbet vid 21 och körde i snigelfart till Värnamo.. blev omkörd av en buss.... hehe.
Var framme vid 21:40 ca. Tog dubbelt så lång tid som det brukar! Men det var sjukt halt! Hur som, var sjukt nervös på jobbet i alla fall och tänkte hur fasen ska det här gå inatt! Men inga störningar och jag vaknade inte en enda gång! När klockan ringde trodde jag att jag var hemma och undrade i vems säng jag låg! Sedan undrade jag om jag råkat missa något larm men det hade jag inte. Som tur väl var!
Upp i alla fall vid 6:10 och göra mig iordning så jag inte ser ut som ett vrak när alla kommer. Så nu har jag gjort iordning några brukare, tvättat, städat två lägenheter, lagat mat och sedan städat köket. Tänkte ta det lite lugnt nu en stund för att sedan ge mig på det allmänna utrymmena. Städning är min grej. Verkligen.... Det är tur att jag gillar mitt jobb i övrigt!!! Ska vara här till kl 21 ikväll så behöver ju inte stressa direkt!
Ut till Horda ikväll och mysa med pojkvän och imon blir det Växjö och hemtenta. HEJA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela