Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

fredag!

Publicerad 2012-12-07 11:25:33 i Allmänt,

min fredag började vid kl 6:00 då jag och mattias åkte från växjö. Blev frukost på macken och sedan drog vi till agnaryd i typ 50 km/h... SPÄNNANDE!!!! Dumpade honom i agnaryd och jag fortsatte mitt äventyr i -18 grader (dock inte i bilen) mot värnamo. Kom till värnamo vid 8-tiden och det var full rulle på lagastigen. Hade glömt hur kaos det är där precis innan kl 8. Fy. Och det är i lilla Värnamo.
Hur som, jag sov en halvtimme för att sedan tagga till ordentligt inför biljettsläppet för Springsteen. Jag kom in lite över 9 och lyckades haffa 8 biljetter. Hemsidan krashade precis när jag skulle betala. De bara försvann, det var sjukt bra platser. Så jag kämpade i en kvart för att få några mer biljett och fly förbannad var jag. Lyckades få tag på 6 stycken på hyffsat bra platser. De försvann lika fort när jag skulle betala och sedan kom jag inte in på sidan igen. Stressad till tusen!!! Efter en timme lyckades jag få tag i 3 biljetter på ändå ok platser men långt ifrån lika bra som de 8 jag fick tag på först. Så lite halvt besviken men ändå glad var jag efter det! Och så släpper han en konsert till så det var bara att ställa sig i kö igen i hopp om att eventuellt få bättre platser till den höhö. Men har stått i kö nu i exakt i en timme så det är nog lönlöst!

Jag har biljetter i alla fall och det är niiiice. Skulle sett Muse ikväll ju så det var bäst för mitt psyke att jag fick biljetter till Bruce!!
Nu sitter jag här i soffan med pappa. Vi har ätit frallor från stigs och "kollar", i alla fall jag, på formel 1. Han spelar lite gitarr så det är mys. Perfekt början på dagen i alla fall!

Ska gå till bibblan om en stund tänkte jag och plugga lite. Sedan dra mig bort till min syster så ska jag pussalussa på min lille skruttis! De skulle baka lussebullar så hoppas på att få smaka!

Efter det ska jag hämta mattias i agnaryd och sedan ska jag dricka vin och inte röra mig en mm mer ikväll!
hejhejehej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela