Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Domedagen

Publicerad 2012-12-21 10:11:34 i

Har inte märkt något än så länge i alla fall! Tur det, jag behöver min skönhetssömn!

Julpanikshoppade igår! Och skulle köpa present till svärmodern, ryktet gick att hon och fadren var i Växjö och shoppade. Vi visste inte var, vi visste inte när vi skulle stöta på dom. En eftermiddag/kväll på helspänn i folkmassorna. Jag var helsvettig konstant. KONTANT! Så jävla äckligt!

Hur som, jag hittade en blus jag tänkte ha på nyår i alla fall. Götte! Och en mössa. Och nu är jag HELT färdig med julklapparna!

Mi love bröt ihop 19:45 och tyckte fruktansvärt synd om sig själv. Köpte varsin sub och en cola och stack hem till mig för sista måltiden för det här året i le apartment!
Nu finns nästan hela mitt liv på tallebo igen. I alla fall för två veckor! Himla skönt med liv i alla fall. Även om jag har en del plugg att göra. Ska sitta hela dagen idag, därför jag tog sovmorgon och ligger kvar i sängen... Inte så mycket kvar av dagen när jag sedan sätter mig med skiten! Höhö.

Nä. Nu är jag kissenödig!

Dagens råd: Tappa aldrig bort kontrollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela