Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

bruce-fredag

Publicerad 2012-12-14 10:15:00 i Allmänt,

Min älsklings-gamling släppte en till konsert den 11 maj och gissa vem som lyckades haffa biljetter till den också? MOI! Jag är värschta haffa-brucespringsteen-biljetter-master! hihiiih

Vaknade typ upp i minusgrader. Kan meddela att tallebo är lika isolerat som ett tält i princip. Kallt satan! Älsklingen var snäll och satte på värmefläkten när han gick till jobbet men vad gör sego-isabella då? Jo hon går upp och STÄNGER AV DEN=?!?!??!? När jag vaknar en timme senare är det kallare än döden. Sprang runt och letade efter min morgonrock, var så klart på andra sidan lägenheten så en knottrig nakenfis sprang det snababste hon kunde dit den låg och svepte in sig väldigt osexigt i rocken. Sedan satte jag mig framför fläkten och bad till högre makter att inte förfrysa tårna.

Bidde lite irriterad igen på ticnet. Satte mig i tid denna gången runt fem i halv. Den där stå-i-kö-sidan dök inte upp och ja ba: HEEAAVEN jag är först!!!. Men nej. runt tjugo i dök den där sidan upp och jag bara svischades förbi den sidan och rakt in på ticnets hemsida igen. Och hade precis läst att om man kom in på den sidan innan kl 9 står man inte i kö och jag uppdaterar och uppdaterar för att komma tillbaka i kön men det hände inte ett smack. 8.56 hamnar jag där i kön och jag är bitter. På ticnets sida på fb står det att det är 30.000 pers på sidan och jag tänkte: det här kommer ju aldrig gå! Men runt 9.35 hade jag 6 biljetter! YAAY! Så nu kan de som jag inte lyckades skaffa biljetter till gå tillsammans med mich! yaay, dessutom liiite lite bättre plastser (tror jag) men aa, det är ju inte jättestort på det stället så man ser nog ändå! Förhoppningsvis.

Idag ska jag göra färdigt hemtentan för nästa kurs så jag får lite julledigt. Den ska vara inne den 6 januari så bättre att få det gjort! Sen får vi se lite vad dagen har att bjuda på! Hoppas på att kanske kunna vara ute lite i solen, fint väder trots att det är tusen minus.
hej HOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela