Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Eeeeeoo

Publicerad 2013-09-02 18:11:05 i Allmänt,

Lördagen var JÄTTEbra! Hängde med kycklingarna på deras förfest, mucho trevligt! Vida Arena var väl sådär. Lite väl hajpat men det var roligt att träffa en massa folk man inte sett på ett bra tag!
Mattias och talle sov hos mig, vilket betyder att jag inte fick sova någonting. Massor med snarkande! Det var tufft att vara Isabella då!

Såååå igår var jag såå sjukt bakis! Ont överallt och ja. Ni vet. Bakis. Men när jag tillslut kände mig som en människa igen gick jag upp till Lisen och fick kaffe och choklad. <3 på det. Sen blev det pizza och filmmys. Fint!

Första dagen i skolan idag. Var riktigt tufft att gå upp, och ändå började vi inte förrän vid 10:15 hehe. Jag gick upp 9:30. Tur att jag bor nära! Pissregnade gjorde det också så jag tackar mis angelitos för att jag tog med mig regnjacka och stövlar!
Introduktionen gick bra, efter en stor kopp kaffe. Lunch hos carrå. Och på eftermiddagsföreläsningen (långt ord) gjorde min nacke uppror och stack lite knivar i ögonen på mig. Snällt. Meneee inte mycket att göra. Glömde piller hemma. Bajs.
Så nu har jag vilat i över en timme med avslappningsövningar och det känns mycket bättre nu. Det som dock inte blir bättre är några nollors sång utanför mitt fönster......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela