Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Lite förvånad

Publicerad 2013-05-26 23:56:24 i

Förvånad över mig själv faktiskt. Att jag faktiskt har pluggat så mycket som jag gjort. Men även hunnit med att träna! Wihooo!
Helgen var micket pra! Jag och Mathilda grillade inte för det var för kallt ute, så vi åt kebab istället. Det var väldigt gott! Var hungrig eftersom jag körde ett dödens muskelpass på eftermiddagen! Men det var det värt!

Igår(lördag) tränade jag i två timmar. Ett zumbapass och sen ett corepass. Svettades som en gris. Det droppade (!!!!!!) från min hästsvans, DROPPADE!!! Stört. Inte ens när jag sprang i somras svettades jag så mycket. Galet. Sen degade jag i soffan framför New Girl. Som för övrigt är den bästa serien i världen någonsin.
Sen kalasade vi lite hemma hos Annie innan vi drog till Open air. Väldigt mycket fulla människor men mycket trevliga människor fanns det ju klart också. Dansade rumpan av mig, drack nog lite för mycket och skrattade! Fint!
Men sen sabbade nacken det! Så satte mig hos Sofie som var där med SkåneS nation. De hade drinkbord, vilket betydde: drick så mycket du bara kan!! Helt galet vad alkohol de hade! Efter kanske en timme med dem gick jag och malin hem. Då var vi gamlingar trötta!
Men vi hade roligt då också!
När jag kom hem luktade jag så mycket rök så jag nästan mådde illa! Så jag tog en dusch och sen däckade i sängen.

Vaknar av att någon pussar mig i nacken. Vänder mig om och Mattias ligger i sängen bredvid mig! Då har han åkt för att överraska mig! Finaste! Blev så glad så jag skulle kunna sitta här och bara skriva hur...erhm glad jag blev...? Heheh. Ja. Hur som. Lycklig som en tuta somnade jag igen.... Stackars älsklingen. Hade säkert förväntat sig lite mys men jag var stendöd. Stackarn!

Efter ytterligare två tupplurar åkte vi till stan och spenderade pengar. Eller jag gjorde det i alla fall. Köpte lite smink och sololja till resan. Kom fram till att det bara är tre veckor tills vi åker! Galet! Köpte en jättefin klänning på Rut m.fl. Nu jäklar blir jag schnygge på Kreta.
Hittade också en trevlig rullator som jag tipsade emmie om! Fräsig! Emmie svarade med att jag och min Dramaten måste följa med till Willys vid premiärturen. Vilket jag så fint lovade. Hon ställde ju trots allt upp när jag inte vågade mig ut med min Dramaten... Hon skickade dessutom en fin... Ja bild. Eller något!

På kvällen åt vi tacos och kollade på film. Bra bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela