Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Fredag

Publicerad 2013-05-24 13:50:37 i

Är helt jäkla fantastiskt duktig!
Har gjort färdigt tre tentor på fyra dagar. Är jag inte bara sjukt bra? Det tycker jag i alla fall! Väldigt mycket är för min klasskompis Sofie som motiverat mig. Annars hade jag bara suttit hemma och oroat mig för att jag inte gjort något. Tack Sofie!

Sitter på föreläsning just nu och lyssnar på diskriminering och likabehandling. Väldigt bra.
Ska grilla ikväll med Mathilda! Weeejjjj!
Och imon blir det Open Air! Woop woop. Det är en house festival precis utanför campus. Ska bli sjukt kul!

Hej hej

https://cdn2.cdnme.se/3484996/6-3/pic_519f2dcee087c367951f9895.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela