Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Trött

Publicerad 2013-03-20 22:09:05 i

Är lite död sådär. Ett barn nös mig rätt i fejjan idag och efter det har jag bara mått sämre. Ont i kroppen och är trött.
Men sen sover jag knappt inte något. Har en sådan period igen då jag vaknar varje timme, om jag lyckats somna vill säga. Så är rätt sliten egentligen.
Men imon får jag en hel timmes sovmorgon! Wihooo! Fast kommer ändå vakna när Mattias går upp. Blu.

Det är studiedag för barnen imon så vi (ja, lägg märke till att jag använder VI) ska till Bor och gå på någon matematikinfo. Ska bli spännande, även om min handledare sa att det var tråkigt. Kommer säkert vara dötrist men ändå lite kul och se vad som händer för lärarna när barnen är lediga!

Nu ska jag fortsätta krossa Mattias på Ruzzle.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela