Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Lördag fast det känns som söndag. Typ.

Publicerad 2013-03-16 23:04:43 i

Vaknade idag tillsammans med två styck individer: en sov/snarkandes/odräglig/faständåsöt och en som försöker sova fast den första snarkar. Alltså, Mattias och Lisen.
Bra morgon!

En snabb runda till gymmet och sen äta, duscha, plocka iordning (vilket jag inte gjorde.. Plocka iordning då alltså), packa och ja. Göra mig iordning!
Bullen ringde mitt i allt men det gjorde ingenting! Mycket glad över ett samtal från henne. Även om vi inte hörs så ofta är det som om vi aldrig varit ifrån varandra när vi väl pratar. Så skönt!

Carro och Sofia kom till mig så vi gjorde oss iordning för kvällens epok-sittning!
Jag och Carro var medeltid och Sofia var stenåldern! Snyggt! Hade inte tid att ta någon bild dock... Lite synd men det betyder ofta att jag har roligt! Brukar bli så, man hinner inte med!!! Men några kort bidde det i alla fall!
Jag har ju inte direkt några medeltidskläder så det fick bli min vara långkjol med en klänning över samt en långärmad t-shirt! Ursnygg.. Fick låna Carola löshår så jag fick en fläta. Kul att få se sig själv med långt hår igen. Gör att man saknar det lite så!
Snyggast på festen var helt klart Helen. Hon skulle föreställa en dam från 1700-talet. Sån himla bra gjort!
Andreas i potstissäcken var också pretty kul!

Nu är jag så grymt trött så jag vet inte vad. Måste sova så jag hinner med allt jag ska göra imon innan jag ska åka hemhem! Blir praktik i Rydaholm i veckan så tänkte jag skulle spendera söndagen hos mama und papa. Sen åka ut till Mattias på kvällen!

Weeeej.
Här bjuds det på mycket vackra bilder från kwellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela