Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Konstiga nummer

Publicerad 2013-03-13 10:48:39 i

Alltså. Det ringer så mycket konstiga nummer till mig som jag vägrar ta emot. Det sitter liksom i sedan jag hade massa krångel med försäkringsbolaget. De ringde på så konstiga tider och alltid hade jobbiga ärenden. Så jag har slutat svara.
Jag vet, "man ska inte undvika problemen, det blir jobbigare då". Men jag vill helt enkelt inte. Är det viktigt så talar de in ett meddelande så ringer jag upp. Så resonerar jag just nu för jag orkar inte ta itu med problem som inte sker på mitt initiativ just nu.
Bajsansvar, bajshuvve.
Bajs.

Men men.
Dagen idag består av att ta det lugnt, gå på KUSIN, träna och umgås med Linfin
Blir nog en bra dag ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela