Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

hujeda mej

Publicerad 2013-03-12 14:16:58 i Allmänt,

Idag har vi haft något som jag aldrig haft förut. Seminarium på moodle, vår plattform/forum på internet. Alltså. Jag började runt kl 10 för att bedöma 5 elevers läsflyt. Men min dator kände för att uppdatera sig mitt i allt så jag fick räääserbedöma allt. Kuljul.

Så nu har vi suttit alla i min fem-grupp och diskuterat i forumet. Rätt intressant faktiskt och lite svårt eftersom man måste formulera sig ordentligt så att alla förstår vad man vill ha fram och så att ens argument klår alla andra! Men det är samtidigt lite rörigt för alla kommentarer placeras lite varstans men ja, kanske bara är ovan.

Så det har jag suttit med idag. Har även köpt biljett till epok-sittningen nu på lördag! Ska bli himla kul! Ni får veta mer snart!

Ska gå och handla med Emmie strax, övertalade henne att följa med mig för att jag ska ha min "Dramaten"-väska med mig. Tycker egentligen att det är världens bästa uppfinning men det är bara tanter som har en sådan.
Fast jag är i och för sig ganska mycket tant för att vara 21.

Fulelurar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela