Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

datordjungel

Publicerad 2013-03-12 20:40:00 i Allmänt,

Försöker hitta en ny dator. Blir tokig för jag fattar ingenting!!! Skitsvårt verkligen. Hur stor ska den vara? Vilka egenskaper? Vad ska jag använda den till, bara surfa, skriva arbeten, titta på film? Hur stort minne? Vilken processorbllabla? Fattar noll verkligen.
Det enda jag vet är att jag ska ha en 13" dator och att jag ska kunna ta med den överallt, så den får inte vara för tung (som min nuvarande dator är) och att jag ska kunna skriva arbeten samt sufra och spela musik. Så ingen megamegadator direkt. Inte heller för dyr..... Är man smålänning, så är man.
Men det är ändå väldigt svårt!

Nu ska jag mysa med mattias!
tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela