Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Bööööää

Publicerad 2013-03-17 08:55:03 i

Jag känner mig bakis!!! Drack ju bara pyttelite! Kanske därför jag känner mig såhär. Alltså trött i huvudet och man bara går och väntar på att huvudvärken ska sätta igång. Bliuui!

Uppe med tuppen hur som. Äter frukost och försöker strukturera min förmiddag:
Diska
Dammsuga
Göra mig i ordning
Vattna blommorna
Packa ner lite mat
Gå till bussen tusen meter bort eftersom bajsbussnummersju inte går att lita på!!
Bläääuuu.

Mycket blä idag men ska äta middag hos mor och far och sen åka och gosa med bebis! Där blir det nog mer blä från bebis sida eftersom hon har en jobbig moster som tror att hon är rolig!

Hoppas vädret är lika fint hemhemma som hemma - make sense much?

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela