Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Sommarlov

Publicerad 2013-06-06 10:02:33 i

Nu har jag sommarlov!
Känns helt underbart! Ett år på lärarutbildningen avklarat och jag fixade det. Det är sjukt med tanke på omständigheterna. Är väldigt stolt över mig själv.
Har en tenta jag ligger efter med men den tänkte jag försöka fixa imorgon. Har bara lite kvar på den så hoppas det går fort! (Och att jag blir godkänd)

Sommarlovet firades in genom att först äta lunch med Sofia! Sen dega i solen med Malin medan hon pluggade till sin tenta. Framåt kvällen gick jag till Carro där det bjöds på drinkar och chokladdoppade jordgubbar. Madde, Sofie och Heléne var där. Fint! Och efter det åkte jag vidare in till stan för att äta middag med resten av klassen, vilket var supertrevligt!
Summa sumarum: jag har fantastiska vänner här i Växjö och jag kommer sakna dem galet mycket!

Idag ska jag packa ner allt jag ska ha i sommar och så ska jag städa ur lägenheten ordentligt. Kul dag! Men först måste jag försöka förflytta mig till skåpet där mina värktabletter ligger för min nacke dödar mig just nu. Böööö. Bra start på sommarlovet!

Men jag är ändå väldigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela