Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

redan torsdag

Publicerad 2013-02-28 14:42:00 i Allmänt,

Den här veckan har gått så sjukt jäkla fort!
Redan torsdag liksom, vad hände?

I måndags stressade jag till växjö, hade kursintroduktion, stressade till värnamo, sprang till jobbet och jobbade till tisdagen.

Tisdagen spenderades med en kompis jag inte träffat sedan i somras. Mycket trevligt!
Efter det var jag och gosade med min systerdotter och systra mi! Bäst i hela världen!

Onsdagen var en jobbig dag. Myskväll med Lisen men jag somnar vid åtta. Kul sällskap!

Och idag har jag städat och varit på möte hos snubben-som-har-hand-om-hjälpmedel. Så nu ska jag få talböcker, vilket kommer underlätta mitt pluggeri galet mycket! Eftersom min nacke tar ungefär 50% av min energi så kan jag inte koncentrera mig på vad jag läser. Bättre med talböcker så kan jag anpassa min läsning utefter hur jag mår och vad jag gör. Kalasbra!

Och solen skiner, helt fabulöst bra! Längtar så efter våren och sommaren nu. KOM HIT!
 

Ska åka hem idag med för ska göra fältstudie på min lilla snuttekusin! Ska bli kul! Mysa med min älskade man också, inte fy skam det!

hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela