Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Girls

Publicerad 2013-02-18 17:38:48 i

Första avsnittet av girls var sådär. Men jag vill ändå fortsätta kolla! Bra. Då har jag något att se på.

Kommer antagligen inte bli någon träning för att
1. "Vi bara MÅÅÅSTE åka och skotta hos mormor och morfar!!!"
2. "Vi kan gå ner till Angelica och Fidde och se deras hus, det vill du väl?"
3. "Jag har inte hälsat på mina föräldrar på typ 3 veckor!"

NÄHE!? Och allt ska tryckas in på en och samma kväll. (När man träffar Mattias familj får man räkna med minst en-två timmars prat och mycket mycket hets! Och kärlek ska tilläggas!)
Men.
Jag gillar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela