Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Fridag!

Publicerad 2013-02-22 17:59:45 i

Så att säga!
En redit goe dag som man säger i Småland.

Vid tio halkade jag, systra mi och barnvagn runt i apladalen för att power walka... Blev mer power hålla-sig-på-fötterna-ka. Sjukt halt!
Sen fick jag gosa hur mycket jag ville med lilla rumpnissan. Försökte få henne att stå upp i hoppgungan men NÄHEDU sa skruttan och sparkade hej vilt och rev mig i ansiktet. Nej det var igen katt. Utan min systerdotter.
Blev bjuden på en goe lunch. Så att säga.
Gosade ännu mer, goe det. Så att säga.
Handlade prisenter med Lisen och gjorde lite ärenden.
Åt godis och spelade candy crush. Jag blir tokig, är helt besatt!
Åkte buss och batterierna till mobilen tog slut så ingen candy crush. Buhu.
Horda nu och ligger i sängen. Väntar på att jag ska få lite mer liv så jag kan spela mer candy crush. Och så väntar jag ju så klart på Mattias. Fast mest candy crush!!!!! GAAAAH!!!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela