Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

förresten!

Publicerad 2013-02-16 17:52:00 i Allmänt,

Har glömt och berätta hur det gick på hemtentan jag skrev på en dag förra veckan!
V FUCKING G!!!!!!! Helt stört.
 
På lektionen på dagen sa läraren att över hälften fått underkänt och berättade en massa om att de flesta har skrivit om orelevanta saker. Då kände jag att då är jag så jäkla körd. Fick riktigt ont i magen och sen när vi fått betyget så vågade jag inte titta på det.
 
Fatta den känslan när du tror att du blivit underkänd och får skriva om hela skiten och så får du VG! sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela