Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

13 fudging timmar

Publicerad 2013-02-01 10:31:22 i

Ja nu har det också hänt mig. Har aldrig hänt förut! Jag har sovit i 13 jäkla timmar!!! Däckade igår vid halv nio och vaknade idag vid halv tio. Helsjukt! Det behövdes antagligen för känner mig mycket bättre i kroppen. Skön...t. Bara det att jag somnade vid halv nio är rätt sjukt.

Och nu när jag vaknade så har min älskling gjort fint i köket så jag kan äta frukost ordentligt. Gulledååå!

Igår eftermiddag hade jag kvalitétstid med min skrutttis medan hennes mamma låg och sov. Hon hade nog mest roligt när hon satte in fingrarna i min näsa. Spännande ställe ju! Även om hon gillar att stoppa precis allt i munnen, då menar jag även min dyra klocka så älskar jag henne något så otroligt. Hon har ju inte ens gjort något för att "förtjäna" min kärlek utan hon bara finns och bara.... sitter där med sin tjocka mage och sina valkar och är så fruktansvärt söt så jag vill äta upp henne. Den lilla tönten. Hjärtat.

Jahopp. Idag ska jag faktiskt försöka plugga lite till, och jag ska försöka få tag på ett barn så jag kan göra min fältstudie! Ikväll ska vi fira min kusinbulle som fyllt 17. Orkar inte att de blir äldre. Men ska bli kul!
Åker väl förbi flax och karro sen och petar lite på dom också.

Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela