Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Mycket

Publicerad 2013-04-02 00:19:17 i

Sjukt störd vecka.

Men helgen har varit bäst!
Fredagskvällen bjöd på bastu med min man och mat hos hans bror. Gött!
Lördagen spenderades i Växjö där jag köpte de sötaste kläderna till Alice. Och lite till mig också hehe! Fräsch tjej nu!
Kvällen var seriöst den bästa på länge. Precis vad jag behövde, en kväll med människor jag tycker om. <3
Idag har vi ätit frukost hos Marcus och Jenny. Götte.
Invigde mina nya converse idag! Tyckte att nu fasen får det vara vår!
Åkte till Värnamo och spenderade lite tid med Johannes och Lillen. Sjukt längesen nu! Men alltid lika roligt! Sen blev det en snabb gosstund med min plutta och sedan blev det tre-rätters hos svärföräldrarna. Är så mätt så jag vet inte vad jag ska göra! Så nu ligger jag och Mattias i soffan och ser på film. Dark Shadows med Johnny Depp. Än så länge ganska kul.

Hej Kaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela