Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

vinterskorspanik

Publicerad 2012-10-04 09:57:04 i Allmänt,

Helluuuuu! Jag har lite panik dåva. Behöver vinterskor och har hittat 4 kandidater som skulle kunna få dela mina vintrar med mig. Men jag behöver hjälp! Första skon: Caterpillar Bruiser ScrunchLace varmfodrad skinnkänga från Ellos
Andra: Dr martens Serena från Brandos.se
Tredje: Eskimo Hurricane Chelsea boots varmfodrad i skinn från Ellos
Fjärde: Shepherd: Sanna Outdoor från Brandos.se
Lämna gärna en kommentar om vilka som är snyggast! Vill ha några som jag kan ha i några år då jag som fattig student inte har råd med någonting egentligen och tänkte om jag lägger ut en rejäl summa nu så slipper jag det sen... Logiskt? Då vill jag gärna att de är tidlösa, bekväma, snygga och passa till det mesta. Kanske lite lättare för er som känner mig att avgöra vilka som skulle passa mig. Jag vill ha alla fyra men. Plånkan ba: NEEEEEJJJJJJ!!!! Nu ska jag duscha, fundera över livet, plugga mit Sofia, packa/städa och sen åka hem till mi loooove! hejsan

Kommentarer

Postat av: nickolina

Publicerad 2012-10-04 10:56:09

haha, de är bara o ta seteget issa ;D
Okeeej, vissta kan jag hjälpa dig! Jag skulle ju sagt antingen fyran eller trean :D de andra två kan vara lite svåra att matcha kna jag tycka :D)

Svar: haha ja jag ska! men måste spara pengar ;) Haha min mamma sa precis samma alternativ! :D tack så mycket!
Isabella None

Postat av: Elin

Publicerad 2012-10-04 14:42:35

Ne jag tycker ju helt klart ettorna!!

Svar: konstigt att jag inte kunde svara genom mobilen!!! Det bidde dr martens ;) heheheh
Isabella None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela