Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Torsdag

Publicerad 2012-11-16 00:20:58 i

Kalastorsdag? Njae.
Körde pojkvän till öjaby vid 06:40 idag på morgonen. Yippiii ! Åkte hem och dog i sängen nån timme. Åt en ljuvlig frukost bestående av äggmacka. Lyx liksom. Åt upp den så fort att jag glömde lägga upp bild på instagram så ni verkligen inte missat min äggmacka! Himla synd..........
Städade satan. Kom in i nåt jäkla flow och bara städade, kom på mig själv att städa ur kylskåpet? Möblerade om också så vi ska få plats på lördag. Så jag var helt slut och kom inte ifrån Växjö förän typ ett! Jag är lite chockad över mig själv faktiskt. Tanken var att bara dammsuga men det glömde jag bort!

Åkte förbi min syster och goaste ungfisen som blev hela 4 månader idag! Sjukt vad tiden går fort. Älskar att vara med henne för jag glömmer bort allt runtomkring! Sitter även och lyssnar på alla bajs- och kräkhistorier min syster har... Sjukt spännande. Oooh ja.

Jobbade till och med en runda idag och sedan ut till horda till le pojkvän som ville gå och lägga sig. Men det ville inte jag så stackarn fick ligga i en timme och försöka värja sig från alla pet och nyp från mig. Kan han ha!

Taggar en väldigt lång och tråkig pluggdag imon (som jag ändå inte kommer göra). Wuppi. Yaaay. Yay. Ya. Y

Hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela