Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Måndag igen

Publicerad 2012-11-12 07:04:20 i

Står på stationen i rydaholm. Klockan är sju och jag har stått här i 20 min.. Tåget går om tio men ingen är här och det står tillfälligt avbrott på tidtabellen. Skulle kunna vara en början till en skräckis.

Helgen har varit bra! Igår var jag bakis. Usch. Fars dag också så firade honom!
På natten skulle gästlegen till sivans släppas och jag satt 32 min innan för att vara säker på att få ett. Blir sjukt jävla nervös när det är en minut kvar. Lyckas trycka till mig en. Ska betala. Får låna Mattias kort/dosa för att jag har ju självklart glömt min dosa. Ska skriva in en kod. Mattias har glömt koden. Jag ville dö. Panikar rätt rejält och ringer runt för att se om någon annan kan hjälpa mig men kl är 00:10 och det är inte så många som kunde hjälpa. Hur som. När det är 20 sekunder kvar på reservationen lyckas Mattias fixa en ny kod och gästleget är vårt. Jag ville dö

Så nu är jag trött för blev så jävla stressad att varken jag eller Mattias har sovit på hela natten. Kommer bli en bra dag.

Heja mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela