Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

tisdag 14 oktober

Publicerad 2014-10-14 12:18:00 i Allmänt,

hääääj!
Nu är det mycket som händer. Okej inte nu. Det har hänt, händer och kommer hända mycket nu framöver. Har tusen grejer att tänka på, vilket är väldigt roligt men samtidigt sjukt jäkla slitsamt om man ska hinna med vänner, vovve och plugg. Jag gör så gott jag kan!
Hur som haver.
Både PEDAL och Slottsstallarna har årsmöte om en månad och jag vet inte vad jag ska göra! Vill sitta kvar i båda men jag hinner verkligen inte med att sitta i två styrelser...
Funderar hela tiden på vad jag ska göra. Men det lutar åt att jag kommer sitta kvar i Slottsstallarna eftersom det känns halvfärdigt och jag vill verkligen vara med och göra Stallarna till "stället man går till på Campus". Vore kul och se. Redan nu går det bättre och bättre för Stallarna, vilket är huuuur kul som helst! Nöjd.
Sen är det ju väldigt trevligt folk i den styrelsen hehehheh!

Idag ska jag in till stan och förbereda för de båda crawlen vi har i veckan. En imon med Stallarna och en på fredag med PEDAL. Jag kommer dö. Men kul ska det bli!! Imon ska jag vara den kvinnliga versionen av Clark Kent hade jag tänkt och på fredag ska jag vara BajsBella. Woop woop!
NU måste jag visst gå ut med min bajshund. Hon har sovit fram tills nu... Ingen morgonpigg hund där inte!
tjenamorscheeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela