Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Ytterligare ett inlägg

Publicerad 2013-05-27 18:12:00 i

Skulle egentligen bara vilja berätta hur jävla illa du gjort mig. Hur jag blivit delad. Hackad. Och bruten. Försvunnit.
Skulle vilja berätta hur irriterad jag är för att det är såhär. Jag skulle vilja fråga dig hur fan det bara går att glömma. Ta bort och ignorera. Jag hatar att jag tänker på dig. Jag hatar att jag ens låter och har låtit dig suga ut så mycket ur mig. Jag önskar inget ont. Det blir bra!
Inget hade kunnat undvikas. Det blir bra. Som sagt.
Men jag är så arg. Ledsen. Förbannad. Glad? Kräkfärdig. Trött. Pigg. Rastlös. Helt slut. Full av energi. Lycklig. Miserabel. Och bajs bajs bajs.

"Välkommen till Karusell Livet - ett jävla levande"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela