Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Måndag

Publicerad 2013-05-20 23:22:58 i

Helgen har verkligen varit sjukt bra! Fredagen spenderades i solen med plugg. Kvällen spenderades i soffan och pizza med min stora kärlek.
Lördagen blev stora-städar-dagen i tusengradig hetta. Åkte på konfirmation i forsheda och sedan fort in och handla och sen på dirren ut till horda för tårtbakning och ha kalas!

Kalaset var bäst! Vi grillade, kollade på Eurovision och umgicks. Mycket trevlans. Invigde det nya matbordet också! 12 pers får lätt plats! Ska bara invänta stolarna........... Punkt.

Linfinsmin sov över och vi gjorde pannkaksfrukost. Galet gott! Sen glodde jag på Mattias när han la golv hos snajder. Sen bidde det VM-final och kinamat hos Andreas. Bra avslut med guld!

Idag panikvaknade jag och Fisen kom och plockade upp mig i horda efter en kvart. Snabba puckar! Av med grejerna i lägenheten och vidare till bibblan för att panikskriva hemtenta mit Sofie, Eleni och Erica! Blev färdig!!! Bannemej! Stolt tjej! Hoppas bara jag slipper komplettering.

Ligger nu sådär halvdöd i soffan tillsammans med New Girl och riskakor. Ska sova strax för att sedan börja på den andra hemtentan imon... Wiiieee...

Det slog mig idag att vi bara har typ två veckor kvar. Helt stört. Då har jag gått ett helt år! Gått så sjukt fort!

Wierd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela