Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Igen!

Publicerad 2013-05-29 16:18:49 i

Där ser man visst en ökning igen bland läsarna. Tänka sig!

Idag skulle jag träffa Olivia utanför biblioteket vid 8. Isabella vaknar 8:45... Bra jobbat. Panikar ihop mig själv och far iväg till bibblan i mina snabba skor och är där 9:05. Bra jobbat!

Gjorde färdigt vår tenta så nu är det bara att vänta tills på tisdag så vi kan få opponera ett annat pars tenta för att sedan på onsdag ha seminarium. Sen har jag för fasikum sommarlov! Fantastiskt!

Nu ligger jag i soffan och är helt jättesupertrött! Funderar på att kanske hoppa dödens spinning/corepass och gå ut och pw i det fina vädret istället. Min stora kärlek kommer på sin beiga springare och hämtar mig ikväll! Ska jobba på kortis imon, vilket jag ser mucho fram emot!

Annars har det varit en ganska bra dag. Det har gått fort. Har kanske inte vaknat än!

Hare bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela