Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Hipp hipp HURRAA

Publicerad 2013-05-16 08:29:28 i

För mig!

Idag blir jag 22 år gammal. Och jag som sa till SL-snubben att jag var 20. Har visst missat ett år! Ett som jag visserligen hade velat hoppa över på riktigt!

Men här sitter jag i alla fall, 22 år gammal, i min soffa och har fått ett spinningpass i födelsedagspresent.... av mig själv. Jag måste ha varit dum i huvudet som 21-åring. För vem ger sig själv ett såinningpass kl: 9 på morgonen? Jag är helt död. Att bli äldre tar verkligen ut sin rätt. *pust och stånk*

Men jag kommer förhoppningsvis känna mig stolt efteråt!

Idag kommer min skruttfia, systrami och Elin! Ska bli jättekul! Ska inspektera allkår, hälsa på mina fulla klasskompisar och gå på stan.

Ikväll blir det middag hos päronen. Äntligen pappas mat <3

Önska mig lycka till på spinningen. Jag kan nämligen inte röra mig ordentligt sedan muskelpasset igår.

Snark

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela