Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

HAH!

Publicerad 2013-05-28 23:29:46 i

Och helt plötsligt ökade mina läsare med 100%.

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Idag har jag i alla fall fått två bra besked. Min läkare är bäst i hela världen som stöttar mig i skiten! OCH jag har inte cancer! Halleluja!

För er som inte är särskilt intresserade av att prata med mig kommer en liten summering:
Hittade en knöl i mitt bröst för ca 2 månader sen.
Fick panik.
Kontaktade läkare.
Fick gå på mammografi, ultraljud och ta fem(!!!!) stick i booben.
Resultat: en helt ofanlig förhårdnad! Vanligast bland kvinnor mellan 15-30 år.

Pjuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela