Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Redan helg igen

Publicerad 2013-03-09 09:15:01 i

Vad händer liksom? Redan helg!
Liksom.

Har varit vaken sedan kl 6 efter att ha fattat mitt livs kanske dummaste beslut någonsin.
Tvättid.
Så nu sitter jag i soffan och väntar på att sista tvätten ska torka klart.
Vid tio ska jag träna ett core/intervallpass vilket jag aldrig gjort innan. Tror det är galet jobbigt! Efter det festar jag till det med ett muskelpass också bara för att jag inte har ett skit att göra idag. Får se hur död jag är sen. Wihoo!

Ikväll kommer Mattias hit och så ska jag tvinga honom att titta på melodifestivalen med mig. Hiho!
Samt kanske kolla ny mobil och dator.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela