Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Då vare klatt

Publicerad 2013-03-15 17:23:21 i

Så att säga.

Idag får jag tillgång till talböcker! Wihooo! Känns skönt! Faktiskt. Ska bara lära mig hur man gör. Kan ta ett tag. Jao.

Föreläsningen idag var riktigt bra. Handlade om vilka metoder och läromedel som finns för läsinlärning. Skillnader, likheter och kombinationer. Kändes bra för äntligen rätades några stora, stora frågetecken ut. Kalas! Ajm gånna bi a asåm titjer!!!! Eller hoppas på det i alla fall.

Ikväll ska jag... Errhm... Få hit Mattias förhoppningsvis, annars blir det nog glass och film. Fisen ska på fiesta och ha kul! Men just nu är jag helt slut. Orkar ingenting.

Nap time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela