Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Sjukhus

Publicerad 2012-11-06 12:23:57 i

Sitter nu i lobbyn på Växjö centrallassarett (stavning?) och har precis ätit. Jag tänker aldrig äta i en sjukhuslobby igen. Folk nyser, hostar, snyter sig, harklar upp lungorna/magen, luktar skumt, kliar sig i öronen/näsan osv osv. Kräkas vill jag göra.

Har en tid hos läkaren kl 13:00. Kolla hjärtat. Äntligen! Börjar bli grymt nervös! Tänkte att jag sitter här en stund till och sedan ska jag ge mig på att försöka hitta rätt! Kan sluta lite hur som helst men det ska nog gå! Hoppas att de kan se något så jag slipper känna mig dum eller att folk bara tror att jag inbillar mig. Och för att jag vill ha ett svar för det är inte roligt att inte veta!

Modern och kanske fadren kommer ikväll och hälsar på mig. Skönt! Slippa vara ensam för har en känsla av att jag kommer vara rätt nere efteråt! Laga mat och bara mysa!

Nu ska jag försöka lugna ner mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela