Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

ooooaahahah

Publicerad 2012-11-09 18:55:36 i Allmänt,

asså jag vågar inte skicka in tentan!!!!! GAAH! Panik. Ångest. Hunger. Ångest.

Hade kunnat skicka in den idag men vågar inte men vill så gärna så jag slipper den! Kanske väntar till imon men orkar inte dra ut på det men samtidigt vet jag inte om jag är färdig. Hänger du med? har man skrivit någon form av hemtenta förut så vet man precis vad jag pratar om! Usch.

Har gosat sönder med min systerdotter idag! Gosegos. Hon börjar bli rätt rolig nu, låter helkonstigt gör hon med kul har vi! Eller jag i alla fall.......... hiho
Nu ska jag försöka fixa färdigt tentafanet så jag kan ta helg ordentligt!

JAG VILL DRICKA VIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela