Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Hejhej

Publicerad 2012-11-16 11:10:51 i

Jag har så fruktansvärt tråkigt. Bergdalen har ingen mat hemma och datorn är fucked up. Det är dåligt väder och kurslitteraturen ligger och skriker på mig i väskan. Klumpen i magen bara ökar av tristess.
Har legat i sängen hela förmiddagen! Har bara gått på toa och blängt det elakaste jag kunnat på skolväskan än så länge. Men den bara ryckte på axlarna och somnade om. Väskfan.
Inga pengar har jag heller så jag kan åka och handla. Jag är fast i horda tillsammans med en hemsk skolväska och en massa dammråttor.
SÅ JÄVLA KUL DÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela