Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Februari

Publicerad 2016-02-07 21:20:05 i Allmänt,

Hej hej hallå!
 
Fyra veckor har nu gått på boot campen och jag är piggare än någonsin! Gått ned två kilo och lite mer än 15 cm runt kroppen! Sjukt kul! Även om jag själv inte tycker att det syns något på mig så har folk runtomkring mig börjat märka att jag shapeat till mig, vilket är väldigt roligt! Jag känner mig fräschare och fräschare och jag har hela fyra veckor kvar! Kommer bli awesome.
 
Bjuder på en bild av ett fläskberg för 4 veckor sedan och nu ett lite mindre fläskberg! Även om vågen inte rör sig så mycket så har jag blivit aningen fastare. Men jag har mycket kvar och nu jäklar!
 
 
Jag har nu bestämt mig för att jag kommer stanna i Växjö efter examen. I alla fall något år eller två. Beror lite på vad jag lyckas skaffa mig för jobb men jag hoppas att jag får ta över en årskurs 1. Ännu hellre en förskoleklass som jag får följa upp till år 3. Men eftersom förskoleklassen inte är obligatorisk (ännu) är det fortfarande ett stort hopp mellan f-klss och år 1. Men kanske går att snacka sig till detta eftersom vi bara är andra generationens lärare från den nya utbildningen. Men vi får se!
 
Nu sitter jag och kollar på film med Iris bredvid mig. Försöker att inte se hur jäkla stökig min lägenhet är! Vill du städa? Jag ger dig pingar, lovar!
Det måste vara städat tills fredag för då blir det kaffedejt.
 
peace.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela