Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

en vardag

Publicerad 2014-03-03 15:53:34 i Allmänt,

tjännaaa
 
Idag är det måndag och jag skulle varit i skolan men nacken är dum och all ork är borta. Jättetråkigt och vill egentligen bara ligga och gråta. Risken finns att jag inte kommer ur den där dumma bubblan en då hamnar i. Likabra att bara va. Typ kolla på TV.
Till min stora glädje är det the Kardashians på TV och jag bara älskar det. Totalt meningslöst program men jag kan ändå inte sluta titta eller låta bli att bli intresserad av denna familj. Jisses. Khloé är ju bara helt ljuvlig.
"Jag vill inte att min vagina ska hänga ut, vilken tur att jag har trosor på mig idag." Alltså jag dör.
Dessutom tar hon vespan (????) mitt i natten för att köpa kaffe SAMT tappar nycklarna till vespan i en dagvattenbrunn. Dör ännu mer!!
Fantastiska människa.
 
Är så galet irriterad på Irrebirre nu. Hon vill ha uppmärksamhet men jag är bara så trött. Stackars Iris som har en sådan tråkig matte. Lilla pluttan. Tur hon är söt. Hihi.
Än så länge har vi varit ute och lekt lite och busat inne, men eftersom hon är terrier och valp har hon så mycket energi så det är inte klokt. Så för att dämpa min lilla terrorist får en leka mer mentala lekar eller träna kommandon. Jag tycker det är svårt och ibland tryter tålamodet men när resultaten börjar synas blir en så jävla stolt!
Nu har hon visst somnat och jag blev också väldigt trött helt plötsligt. Hon är rena rama sömnpillret!
 
Ska se om jag orkar träna sen vid fem. Cross/intervall står på schemat, vilket betyder att jag kommer vara helt slut efteråt. Älskar dock den känslan men en dag som denna kan träningen bara göra det värre. För är jag opepp och inte har någon energi orkar jag inte ta i ordentligt och då mår jag dåligt för att jag inte orkar. Så vi får se. Det är som Lisen säger mycket lättare och roligare när någon en känner också ska träna. Men tror inte att det är någon jag känner som ska på just denna träningen. Vilket suger lite. MEN men. Oftast mår jag faktiskt bättre efter jag tränat. Det gäller bara att intala mig att jag faktiskt inte tränat på ett halvår och det är fullkomligt normalt att inte orka lika mycket som innan. Måste också tänka positivt, för det är ju faktiskt kul att träna!
 
Nähe, nu ska jag peppa till mig lite och gosa med mina skruttisirre.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela