Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Spänt läge

Publicerad 2014-04-07 19:15:16 i Allmänt,

Har tagit ett enormt steg i mitt liv som kanske är i helt fel riktning. Eller helt rätt. Det har känts rätt hela tiden men nu när jag ligger hemma och inte kan göra något kommer självklart tankarna. Och de allra dummaste tränger sig före. 
Är så otroligt ledsen just nu, men samtidigt lättad. Allt kommer ju bli bra, det vet jag. Får bara hoppas att det blir snart bara för detta är jobbigt. 

Jag har i vilket fall så himla fina vänner som verkligen ställer upp. Jag är bara så dålig på att be om hjälp. Måste våga göra det lite oftare för jag skulle lätt göra detsamma för dem allihopa. Mina fina. 
Känns skönt att veta att jag har ett slags skyddsnät som fångar upp mig när jag börjar vandra iväg på villovägar. Några som jag kan vända mig till när det känns kämpigt. Fint. 

Att jag nu ligger hemma i magsjuka gör inte saken bättre. Tredje dagen idag och jag börjar bli pretty sliten om man säger så. Min kära moder kommer ikväll och tar hand om mig och min vovva så jag slipper bli uppäten av en uttråkad valp. Stackars Irre. Jag ligger bara i soffan och smuttar i mig nyponsoppa. Hon studsar så mycket energi har hon! 

Och så är jag nere för jag inte kan se seriepremiären för game of thrones med "klubben"!!!!! Buhuuuuu! Suger apa. 

Näh nu ska jag bannemej krya på mig och rycka upp mig lite. 

Tjarrååå




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela