Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

freeeedag hela veckan

Publicerad 2014-04-11 14:43:02 i Allmänt,

jag måste bara säga att jag har en sjukt bra dag!!
Även om det regnar och jag är ensam + en massa plugg som jag inte orkar göra men jag är glad och det tänker jag ta vara på fanken fan tjiiihooo!

Ska hjälpa till på en hundutställning idag, vilket ska bli hur kul som helst :D

Sedan blev jag invald i Pedals styrelse i veckan. Jag är ju bara så fantastisk! HIHI
och så var det ju helg också.
sjung flicka sjung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela