Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

vardag

Publicerad 2013-09-23 18:04:00 i Allmänt,

måndag
Klockan 05:45 ringer mattias klocka och han är ur sängen runt tio över. Kvart över är jag klarvaken. Vad i hela?! Kunde verkligen inte somna om hur mycket jag ens försökte! Så låg och degade lite innan jag gick upp. Har nog aldrig hänt att jag kunnat göra så innan skolan förut! Aa, kom till skolan i alla fall och vi blev indelade i grupper inför projektarbetet, jag kom med hanna och kristin så det blir naaaaaajs!
Pratade med en sjuksköterska också idag som tyckte det var bra om jag kom in så de fick ta sig en titt på tån. Klockan 14 bestämdes det.
Efter den meningslösa lektionen smet jag hem. Orkade inte vara med på föreläsningen efteråt för att föreläsaren är så sjukt dålig. Bättre att sitta och läsa i så fall!
Men jag råkade städa köket istället.....
Blev i alla fall fräscht.

Satte mig faktiskt sen och letade efter bilder till alla arter vi ska ha dugga på, hann knappt en tredjedel på 1,5 timme. Sjukt många arter. Blääääää. Nog om det.

Väl på vårdcentralen klämde de på min lilla blåa tå och kom fram till att den nog är bruten precis under nageln, vid nagelfästet så kommer eventuellt få blånagel sedan. Men vem vet. Det enda de gjorde var att be mig ha ordentliga skor och ta smärtstillande istället för vin. He he
he

Näheeeeeeeee, ont i huvudet och nacken så blir ingen träff med mathilda. Får bli imon när vi går på spinningen ihop! Dessutom håller Emmie i passet, som går i min klass, vilket ska bli spännande!

Nu ska jag leta reda på något att äta och sen blir det nog en film.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela