Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Torsdag

Publicerad 2013-09-19 17:31:05 i Allmänt,

Dagen börjar ju bra med en försovning! Heja!
Hade en meningslös labb. Carro jag och Sofie latjade med en Apple som kan filma i slow motion. Åååh vad jag skrattade!!

Sedan blev det en eftermiddag på stan med Lisen. Köpte lite gojs till Iris. Hihi! Hade kunnat gå där i evigheter men inte idag. Vilken nog var ganska bra för min plånbok..... Köpte i alla fall det nödvändigaste, ska se om jag orkar ta någon bild på det senare. 

Efter ett tag började jag må konstigt. Haft ont i huvudet idag men det är liksom som det brukar vara men nu så mår jag bara helt sjukt skumt. Sitter i alla fall nu och dricker lite ingefärsvatten så får se om det blir bättre snart! 
Blir nog ingen träning för mig ikväll i alla fall. Är helt slut. 
Nä, nu ska jag försöka sova en stund innan jag kräks eller något. 

Tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela