Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Tisdag

Publicerad 2013-09-17 13:44:22 i Allmänt,

Sitter och kollar på leila bakar och blir askalashungrig. Lite synd att leila är en värdelös programledare men hennes bakverk ser ju helt ljuvliga ut!!

Ont i nacken idag så det blev ingen skola alls för mig todäj. Men inte mig emot för är så galet omotiverad så det är inte klokt. Tur jag har bra klasskompisar som hjälper mig.

Godissugen som fasen är jag också!!!! Pannkakor hade inte heller suttit fel! Men ska försöka stålsätta mig och tänka på att jag faktiskt lyckats gå ned 5 kg på en månad och ska fasiken ned 5 till! Jag fixar det!! Mår dessutom mycket bättre i min kropp och känner mig smidigare. Vilket är skönt!

Nä nu ska jag vila en stund. Sedan försöka få med mig fisen till affären mihuiii!

Tjena från en tjockis med högt hårfäste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela