Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Mörrn mörrn!

Publicerad 2013-09-18 09:54:54 i Allmänt,

Är så trött så jag vet inte vad. 

Dödens träning igår. Så min kropp är ganska så uttömd på styrka. Sen dålig natt på det och ja. Isabella är preeeeeetty seg. 

Om en halvtimme bär det av mot Värmland och jag är väl mest orolig för att vi inte ska hitta dit men det löser väl sig! Okej jag ar väl mest nervös över min allergi. Håller alla tummar och tår jag har!

Gaah!
Uppdatering kommer väl någongång. 

Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela