Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Lördag. Va nä? Söndag? Åh Gud.

Publicerad 2013-09-08 10:21:46 i Allmänt,

Alltså. Veckan går så fort så jag vet inte vad. Hinner inte med riktigt. Känner att den där känslan av "okontroll" av livet börjar krypa sig på mig. Vet inte vad som ska göras i kursen osv. Blir liksom lite handlingsförlamad och bara typ surfar runt på internet. HashtagRoligtLiv. 
Men men. Igår gjorde jag verkligen inte någonting av värde. Steg upp halv tolv. Helt slut. Och som vanligt sovit jävligt dåligt. 
Trött som en gnu ställer jag mig och diskar mitt diskberg. 
Lagar mat som blev misslyckat. 
Degar i soffan och önskar att kaffet kokar sig självt. 
Fisen kommer över 
Fisen tvingar mig ut på en promenix. 
Blev mycket gladare! Hon är galet bra den dära flumbullen. 
Dusch. 
Laga mat igen. 
Deg i soffa. 
Vräka i mig glass. 
Sova. 
 
En lördag som heter duga!
 
Och nu sådär en halvtaskig natt senare ligger jag i sängen och väntar på att någon ska säga till mig att gå upp. (Hade jag inte varit sjukt kissenödig hade jag legat kvar här tills döden skiljer oss åt! Så att säga) MEEEEEEEN. 
Mitt lyckopiller kommer hit idag och jag är såååå glad över det! Vi ska åka till Leos Lekland och busa sönder. 
Har inte sett min goding på jättelänge och jag längtar sönder. Arma barn. 
 
Får se om jag hinner träna idag också. 
 
Sjukt tight schema. 
Får nog vila en stund nu så jag orkar....
Peace. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela