Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Giogigogi

Publicerad 2013-09-16 23:33:42 i Allmänt,

Kan inte sluta tänka på onsdag. Helt galet. Hela mitt liv kommer förändras och det är en sådan härlig känsla. Men ändå finns den där i bakgrunden. Den lilla ondskefulla ångesten som nyper mig i hjärtat för att visa att den minsann tänker finnas till. Den som inte lämnar mig i sticket, som aldrig sviker. Jag vill med all min inre kraft sparka den i ansiktet, om något så elakt kan ha ett ansikte. Jag. Hatar. Dig.

Konstpaus. 

Eftersom jag vaknade 12:14 kommer jag aldrig kunna sova inatt. Pucko. 
Börjar 08:15. Yaay. Funderar på att kanske strunta i den och äta frukost med Fisen? Får se hur jag känner mig imöraså att säga. 

Vill också meddela att jag älskar Mattias. Det är helt galet. Det bandet jag har med honom kan fan inte ens universums starkaste bryta. Jag älskar den idioten så jävla mycket. Gaaaaah! Det är tur att jag har någon form av samvete (?) i mig som hindrar mig från att krama sönder honom. Okej kanske inte bara är samvetet som hindrar  utan avsaknaden av muskler. MEN vem vet. Och det bästa är att jag vet att han älskar mig! Min alldeles egna pruttkompiz!



NÄ NU!

Ska väl försöka sova. Typishhhhhh. 

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela