Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Måndag

Publicerad 2013-03-11 10:33:57 i

Börjar dagen med att systra mi inte kan komma hit i veckan, vilket är jättetråkigt.

Men sen ringer de från Posten i Alvesta och meddelar att de vill ha mig som timanställd och eventuellt om allt går bra till sommaren också! Jätteroligt!

Idag börjar jag inte förrens 13:00 så tänker ta det lugnt ett tag till. Ska zumba ikväll och så har jag planerat att våldgästa Malin.

Lugn dag med mongohanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela