Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Fredag!

Publicerad 2013-01-25 11:04:41 i

Hej hej hallå och sånt

Igår var en sådär dum dag. Fick inte gjort något jag borde, fast ändå lite. Min nacke krånglade järnet och ville inte sluta. Provade mammas spikmatta och jag vill nog säga att det hjälpte lite! Tycker att jag blev lite mer avslappnad i nacken! Spännande! Sen blev jag astrött och började frysa satan (kan ha varit spikmattans verk men man vet aldrig). Och det blev bara värre! Så träningen bidde det ingen och stackars Fisen fick diska all disk. <3 jag är så glad att hon är här just nu! Jag behöver det.

På kvällen kom malan också och tittade förbi, senare kom Lin också och då kände jag mig verkligen sådär glad! Även om jag var helt död, äcklig och sjuklig så var det en skön känsla att ha dem hos mig. Mina fina!

Idag har jag fortfarande inte gjort något vettigt. Ätit en rejäl frukost har jag gjort iaf! Ska hoppa in i duschen strax, alltid en början. Sen måste jag plugga lite! Inte alls pepp på det.

Ska åka hem idag för det vankas 40-årskalas imon! Kul! Sen ikväll tänkte jag hälsa på systra mi och hennes Plutt samt Elin och ha myskväll! Hoppas bara på att jag inte smittar..
Min alldeles egna skrutt är också sjuk stackarn. Till och med hemma från jobbet och det händer typ aldrig så han kan inte må så bra, stackarn. Han ringde innan och berättade att det inte finns någonting hemma... Översätts till "Det är synd om mig!!!!" Gulle.

Nähe om man skulle ta tag i sitt liv kanske?

Nä det gör jag på måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela