Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

2-årsdagen

Publicerad 2013-01-31 12:20:16 i

Fin dag!
Pojkvännen kom till mig med en fikapåse! Jag blev världens lyckligaste och satte på kaffe på dirren! Eller, Mattias gjorde det...
Jag fick hem mitt paket från indiska och Gud så roligt jag hade. Öppnade alla förpackningar varsamt, som om det var mina barn. Så nu börjar det tamejfasen likna nåt i lägenheten!

Vi svepte fikat och kaffet för att senare göra sig iordning medan Mattias somnade i soffan. Romantisk och så.
Tvingade upp honom för att diska. Romantisk och så.
Göra sig iordning ännu mer för att sedan gå ut i regnet...
Kom fajv minutts lejt och sedan hade vi en mysig kväll på en mysig restaurang in the centrala Växjö. Båtsmannen hette den. Trevlans! Bidde inga kort för fick onda ögat av pojkvännen.
Jag älskar honom ändå!

Idag när det inte längre är 2-årsdag sitter jag på biblioteket i Värnamo och fryser rumpan av mig. Ska strax gå och äta lunch med familjen. Sedan tandläkaren (KUUUUUL!!!!!!!)

Ikväll ska vi fira modern som fyllde år igår. Ska bli najsigt!

Här kommer två suddiga bilder på monsterfikat och en gul bild på mig efter middagen
Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela